manosnikol, Μάνος Νικολουδάκης, Manos Nikoloudakis

ποίηση, διήγημα, στίχοι, σκέψεις, χωριό, Κρήτη, Χώνος, Νικολουδάκης Μάνος, Μυλοπόταμος, Θεσσαλονίκη, Πανόραμα, μαντινάδες

Κυριακή, Νοεμβρίου 08, 2020

                                  ΚΡΑΤΑΜΕ ΓΕΡΑ

    Τούτες τις μέρες που ο άνεμος μας κυνηγά*, λέω πως πρέπει να πατούν γερά στο χώμα για να μην «ξεστρατίσουν» δυο «πράματα»: Και το μυαλό και η καρδιά.

    Για το μυαλό έχω την αγαπημένη μου Γεωμετρία να με βοηθά. Όποιος έχει νιώσει να «χάνεται» σε «γεωμετρικούς τόπους» και κομψές αποδείξεις δύσκολων ασκήσεων, καταλαβαίνει πολύ καλά τι εννοώ.

    Για την καρδιά πάλι γυρνώ, κατά πως ο καθένας νομίζω θα έκανε, στο «μέσα μου παιδί» κι αυτό μοιραία με οδηγεί  που αλλού; Πίσω, στις ρίζες μου. 

    Έτσι, μιας και δεν θέλω να σας βαρύνω, δεν θα παραθέσω καμιά απόδειξη, καμιάς άσκησης Γεωμετρίας, επιτρέψτε μου όμως να σας  στείλω «από καρδιάς», δυό μαντινάδες για τον Χρόνο που σ’ αυτή την συγκυρία που ζούμε κι αυτός φαίνεται πως σταμάτησε να τρέχει και κυλάει πιο αργά…

Ο Χρόνος γιαίνει τσι πληγές

των αλλωνών αθρώπω

μα τη δική μου τη πληγή

δε βρήκε ακόμη τρόπο

       Μ.Ν. 12/04/2020

Γιαίνει =γιατρεύει


Ο Χρόνος λένε πως περνά

κι οπίσω δε γιαγέρνει

κι ότι κι αν έζησε κανείς

σε μια στιγμή διαβαίνει

       Μ.Ν. 12/04/2020


γιαγέρνει = γυρίζει

* = Γιάννης Ρίτσος

14-4-2020 Μ.Ν.


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα

Free Blog Counter