manosnikol, Μάνος Νικολουδάκης, Manos Nikoloudakis

ποίηση, διήγημα, στίχοι, σκέψεις, χωριό, Κρήτη, Χώνος, Νικολουδάκης Μάνος, Μυλοπόταμος, Θεσσαλονίκη, Πανόραμα, μαντινάδες

Κυριακή, Νοεμβρίου 08, 2020

                               ΕΡΩΤΙΚΟΝ

Είναι βραδιές που σκέφτομαι ο ύπνος σαν με πάρει

πως θα ‘ρθεις μέσα στ’ όνειρο δίπλα στο μαξιλάρι

να μου χαϊδέψεις το λαιμό με την αναπνοή σου

και με το βλέμμα να μου πεις πως είμαι όλη δική σου

       

Κι εγώ μέσα στο όνειρο θα γίνω ένας άλλος

αυτός που εσύ φαντάστηκες και μ’ όλο μου το θάρρος

θα σου χαϊδέψω τα μαλλιά και θα σε αγκαλιάσω

και μέσα στο κορμάκι σου θα μπω για να μονάσω


Όσο γλυκύ ‘ναι τ’ όνειρο τη νύχτα που κοιμάσαι 

όταν ξυπνήσεις το πρωί και το αναστοράσαι

φέρνει μια πίκρα στην καρδιά πόνο στα σωθικά σου

γιατί ‘ταν ένα Όνειρο μέσα στην ερημιά σου…

                 6-7-2020 Μ.Ν.


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα

Free Blog Counter