manosnikol, Μάνος Νικολουδάκης, Manos Nikoloudakis

ποίηση, διήγημα, στίχοι, σκέψεις, χωριό, Κρήτη, Χώνος, Νικολουδάκης Μάνος, Μυλοπόταμος, Θεσσαλονίκη, Πανόραμα, μαντινάδες

Πέμπτη, Αυγούστου 05, 2021

 Reincarnation

Φίλα με. Να νιώσω τα χείλη σου στα χείλη μου.

Γύρε το κεφάλι σου στον ώμο μου, να νιώσω το βάρος του.

Και κράτα αυτή τη στιγμή…

Γιατί θα έρθει ο καιρός αγάπη μου που θα γίνουμε αερικά.

Διάφανοι. Χωρίς βάρος. Χωρίς πυκνότητα.

Σ’ αυτό τον κόσμο των αερικών δεν θα έχουμε καμιάν έγνοια, κανένα βάσανο.

Θα έχουμε μεγάλη αγάπη μεταξύ μας και για όλα τα αερικά εκείνου του κόσμου.

Μόνο να, σε κάθε προσπάθεια που θα κάνουμε για να φιληθούμε,

δεν θα ‘ναι εφικτό.

Γιατί θα είμαστε τόσο διάφανοι που ο ένας θα περνάει μέσα από τον άλλο.

Κι ούτε ν’ αγκαλιαστούμε, θα μπορούμε. 

Όμως θα περάσει ο καιρός…και μια μέρα θα σου πω:

-Θέλεις να ξαναγυρίσουμε πίσω, στον παλιό τον κόσμο; Εκεί που όλα ήταν δύσκολα; Πολύ δύσκολα…

Και θα μου πεις:

-Μα ξέρεις, τον Απαράβατο Κανόνα, αγάπη μου. Αν γυρίσουμε πίσω, δεν  θα θυμόμαστε ο ένας τον άλλον. Θα πρέπει να γνωριστούμε ξανά από την αρχή. 

Κι τότε εγώ θα σου ψιθυρίσω: 

-Δεν αξίζει να ξανασμίξουμε για να φτάσει πάλι η στιγμή που θα σου πω:

Φίλα με. Να νιώσω τα χείλη σου στα χείλη μου.

Γύρε το κεφάλι σου στον ώμο μου, να νιώσω το βάρος του.

Κι αφού το σκεφτείς για λίγο, θα μου πεις: - Ναι, θέλω. Αξίζει…

31-7-2021 Μ.Ν.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα

Free Blog Counter